Direct antwoord op veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bestellen

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?

Nee, je hoeft geen account aan te maken om te bestellen. Je kunt gewoon afrekenen als gast.

Een account aanmaken maakt het wel makkelijker om een vervolgbestelling te doen, aangezien het tijd bespaart. In je account kan je je bestellingen inzien en kan je met één klik een vervolgbestelling plaatsen.

Wat zijn de verzendkosten?

Je bestelling wordt gratis verzonden bij een bestelwaarde vanaf € 40. Onder de € 40 komt er € 3,95 aan verzendkosten bij.

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden pakketjes naar adressen in Nederland en België.

Helaas verzenden wij geen pakketjes naar andere landen.

Waar kan ik mijn waardebon invoeren?

Als je een waardebon hebt, kan je die invoeren tijdens het bestelproces op de winkelwagen-pagina.

Kan ik alleen online bestellen?

Ja, je kunt enkel online bestellen via onze website.

Levering

Wat is de levertijd?

Als je op een werkdag (maandag t/m vrijdag) voor 23.00 uur bestelt, wordt je pakketje de dag erna geleverd. Als je op zaterdag of zondag bestelt, wordt je pakketje dinsdag geleverd.

De levertijden naar adressen in België zijn soms 1 werkdag langer.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Als je je bestelling hebt afgerond, ontvang je van ons een mail met daarin een Track and Trace link. Klik op deze link om je bestelling te volgen.

Kan ik een PostNL-afhaalpunt als bezorgadres invoeren?

Nee, helaas nog niet. We verzenden momenteel enkel naar huisadressen.

Wat als ik niet thuis ben op het moment van bezorging?

Als je niet thuis bent op het moment dat de postbezorger langskomt, dan zal de bezorger het bij de buren afgeven of zal hij/zij het pakketje bij een afhaalpunt brengen. Als het bij een afhaalpunt wordt gebracht, kan je het pakketje daar binnen 7 dagen ophalen.

Het pakketje staat op 'geleverd', maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?

We vragen je om nog heel even geduld te hebben. Onze ervaring is namelijk dat de meeste bestellingen na één of enkele dagen alsnog worden geleverd. Helaas komt het namelijk wel eens voor dat de bezorger het pakketje al op ‘geleverd’ zet, maar deze pas één of enkele dagen later daadwerkelijk bezorgt.

Neem contact met ons op via info@nutribites.nl als je het vermoeden hebt dat de levering niet goed gaat.

Mijn pakketje is incompleet of beschadigd. Wat moet ik doen?

Wij pakken alle bestellingen met veel liefde en aandacht in. Toch kan het voorkomen dat een bestelling incompleet is of tijdens het leverproces is beschadigd. Neem in dat geval contact met ons op via de mail: info@nutribites.nl

Geef in je mailtje aan:

  • Wat het probleem is
  • Een foto van de beschadiging (mocht dat het geval zijn)

Binnen enkele uren zullen wij je mail beantwoorden en het probleem voor je oplossen.

Als iets tijdens transport is beschadigd, dan zorgen wij dat je een nieuw, onbeschadigd product krijgt als onderdeel van onze service.

Abonnementen

Hoe sluit ik een abonnement af?

Bij al onze producten waarvoor je een abonnement kunt afsluiten, vind je naast de optie ‘eenmalige aankoop’ ook de optie ‘abonnement’. Wanneer je voor abonnement kiest, dan ontvang je het product maandelijks met 10% korting en worden de kosten automatisch van je rekening afgeschreven.

Hoe betaal ik voor mijn abonnement?

Als je gaat afrekenen voor je abonnement(en), vul je al je gegevens in.

Hier vul je ook je bankgegevens in en kies je de betaalwijze die je voorkeur heeft. Na de eerste betaling wordt het bedrag via een automatische incasso iedere maand van je rekening afgeschreven. Je hoeft dus nergens aan te denken: alles gebeurt automatisch en loopt door totdat je zelf je abonnement wijzigt of opzegt.

Je krijgt van ons vooraf altijd een melding per e-mail, zodat je weet dat er een nieuw pakketje aankomt.

Ben je je supplementen een tijdje vergeten te nemen? Geen enkel probleem. Je kunt de eerstvolgende bestelling uitstellen, zodat je nooit met halflege potjes zit.

Kan ik mijn abonnement op elk moment wijzigen of opzeggen?

Ja, dat kan. Bij mijn account vind je alle informatie over je bestellingen en abonnementen. Hier kan je eenvoudig een wijziging doorgeven.

Wil je je abonnement een weekje uitstellen of een tijdje pauzeren? Geen enkel probleem.

Ook het opzeggen van je abonnement is in no-time geregeld. Alle wijzigingen die je doorgeeft gaan direct in en worden dus bij de eerstvolgende bestelling ingevoerd.

Wat zijn de voordelen van een abonnement?

Met een Nutribites abonnement kies je voornamelijk voor voordeel en gemak:

  • Met onze abonnementen ben je 10% voordeliger uit dan wanneer je iedere maand de producten los bestelt.
  • Je hoeft slechts eenmalig door te geven wat je iedere maand van ons wilt ontvangen. Wij zorgen er vervolgens voor dat het maandelijks bij jou wordt thuisbezorgd.
  • Over de betaling van het abonnement hoef je niet na te denken; dat gebeurt automatisch.

Je zit nergens aan vast: iedere maand heb je de mogelijkheid om je abonnement te wijzigen, te pauzeren of op te zeggen.

 

Kan ik meerdere abonnementen tegelijk afsluiten?

Ja, dat kan.

Voor ieder product dat je graag maandelijks wilt ontvangen, sluit je een apart abonnement af. Dit zorgt voor overzicht en je kunt zo ook eenvoudig per product wijzigingen doorgeven. Wil je één product pauzeren en een ander product tijdelijk extra ontvangen? Bij mijn account kan je alles iedere maand instellen zoals je het zelf wilt.

Retourneren

Kan ik een product retour sturen?

Ja, dat kan.

Wij bieden een 60-daagse niet goed, geld terug-garantie aan. Als je op de een of andere manier niet tevreden bent over onze zuivere, hoogwaardige supplementen, kan je gebruikmaken van de garantie.

Ook als je het product al hebt geopend en gebruikt, kan je het volledige aankoopbedrag teruggestort krijgen – zonder lastige vragen te beantwoorden.

Wij zijn ervan overtuigd dat je ook na je aankoop blij bent dat je voor Nutribites hebt gekozen, en willen jou daarom de kans geven om de producten van Nutribites risicoloos te proberen.

Hoe retourneer ik een product?

Stuur een e-mail met je voor- en achternaam naar info@nutribites.nl met het onderwerp “Nutribites geld retour aub”. Vermeld hierbij welk product je graag retour wilt sturen. Wij verwerken het retour en storten het aankoopbedrag binnen 1 werkdag terug op de rekening waarmee je hebt betaald.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Heb je van een product meer dan één exemplaar gekocht? Dan vragen wij je om de ongeopende potten naar ons terug te sturen.

Voorbeeld: als je drie potten Nutribites Green Juice hebt besteld, stuur ons dan de twee ongeopende potten terug. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag teruggestort.

Wat is het retouradres?

Het retouradres is:

Nutribites BV
Krombraak 4
4906 CR Oosterhout
Nederland

Mijn account

Waar vind ik mijn account?

Klik hier om naar jouw account te gaan.

Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Ja, dat kan. In mijn account kan je bij ‘accountgegevens’ gemakkelijk je wachtwoord wijzigen.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat nu?

Ga naar de account pagina en klik op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een mail om een nieuw wachtwoord in te stellen. 

Kan ik mijn emailadres wijzigen?

Ja, dat kan. In mijn account kan je bij ‘accountgegevens’ gemakkelijk je emailadres wijzigen.

Ik ben verhuisd. Kan ik mijn adres wijzigen?

Ja, dat kan. In mijn account kan je bij ‘adres’ gemakkelijk je adresgegevens wijzigen.

Verwijs & Verdien

Wat is het Nutribites Verwijs & Verdien programma?

In mijn account vind je het Verwijs & Verdien programma. Hierbij verwijs je een vriend, familielid of collega, waarbij jullie beiden € 10 korting krijgen.

Als je enthousiast bent over de producten van Nutribites en denkt dat iemand anders er ook baat bij kan hebben, dan is dit de ideale mogelijkheid om mensen kennis te laten maken met de producten van Nutribites.

Met het Verwijs & Verdien programma kan je snel en makkelijk mensen uitnodigen door jouw verwijslink of couponcode te delen. Je kunt bekenden ook per e-mail, WhatsApp, Twitter of Facebook uitnodigen.

Als je een nieuwe klant aandraagt, krijgt hij/zij door jou een introductiekorting van € 10. Als beloning ontvang jij ook een waardebon van € 10 die je kunt besteden in onze shop. Je ontvangt de waardebon zodra de nieuwe klant de bestelling heeft afgerond.

Voorbeeld: draag je drie nieuwe klanten aan? Dan zie je op het scherm drie keer een waardebon van € 10 (€ 30 in totaal). Je kunt de waardebonnen tegelijk gebruiken.

Je kunt onbeperkt nieuwe klanten aandragen (en dus ook onbeperkt waardebonnen verzamelen).

Handig om te weten: je kunt alleen nieuwe klanten aandragen die op een ander adres wonen. Wij beoordelen alles binnen 1 werkdag.

Hoe lang zijn de coupons geldig?

De coupons zijn 180 dagen geldig.

Kan ik meerdere coupons tegelijk gebruiken of gebruiken in combinatie met acties?

Ja, je kan de coupons gebruiken in combinatie met lopende acties.

Ook kan je meerdere coupons tegelijk gebruiken.

Waar kan ik mijn coupons inzien?

Ga naar mijn account en klik op de knop ‘Verwijs & Verdien’. Hier zie je de waarde van je coupons en kan je ook zien of anderen jouw verwijslink of couponcode hebben gebruikt.

Tevens sturen wij je een mailtje als iemand jouw verwijslink of couponcode heeft gebruikt en je dus extra korting hebt opgebouwd.

Ik heb iemand uitgenodigd, maar ik heb geen coupon ontvangen. Hoe kan dat?

Het kan zijn dat de ontvanger de couponcode of verwijslink (nog) niet heeft gebruikt.

Als de ontvanger de coupon al wel heeft gebruikt, dan kan het zijn dat:

  • De bestelling nog niet geheel is verwerkt. De coupon wordt vrijgegeven na volledige verwerking van de bestelling. Dit kan tot 2 werkdagen duren.
  • De coupon is geblokkeerd door het systeem. Hierover lees je meer bij de spelregels (de vraag hieronder).

Als iemand een bestelling plaatst met jouw verwijslink of couponcode, dan krijg je een coupon toegewezen. Deze krijgt dan eerst de status ‘coupon in behandeling’. Als de bestelling volledig is verwerkt, dan wordt jouw coupon vrijgegeven en zie je jouw coupon bij ‘verdiende coupons’.

Wat zijn de spelregels?

Je kunt alleen een verwijslink of couponcode naar iemand sturen als je een account hebt. Heb je nog geen account? Maak deze dan eenvoudig, snel en gratis aan via nutribites.nl/mijn-account/

  • Jouw verwijslink of couponcode is enkel te gebruiken door mensen die nog geen klant zijn bij Nutribites.
  • Het is toegestaan om je verwijslink of couponcode te gebruiken in een persoonlijke blog of op je eigen website.
  • Het is echter niet toegestaan om daarbij misleidende informatie, valse beloftes of medische claims te gebruiken.
  • Het is niet toegestaan om je verwijslink of couponcode te vermelden op websites, platforms, etc. die niet in jouw eigen beheer zijn.

Ben je van mening dat de couponcode onterecht is geblokkeerd, neem dan contact met ons op via info@nutribites.nl.

Staat je vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op via info@nutribites.nl of via 085 0605 704. We helpen je met alle liefde.

Start vandaag nog met Nutribites

Onze producten zijn ontwikkeld om jouw gezondheid te ondersteunen

Producten
Close